پاک سازی رخ قادر است به جوانسازی پوست
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر
تطهیر رخ قادر است لایه های مرده را از روی پوست شما بردارد و شفافیت و تازگی آن را افزون نماید. پاک سازی فیس یک کدام از شیوه های پرطرفدار دربین خانم ها برای جوانسازی میباشد. البته اکثری از خانم ها نمیدانند که برای این فعالیت بایستی به کجا بروند؟ آیا در آرایشگاه پاک سازی را انجام دهند یا این که نزد متخصصان پوست بروند و انجام درست تطهیر پوست را از آنها بیاموزند؟ در‌این نوشته‌ی علمی به پاسخ این سوال های جواب خوا هیم اعطا کرد.

تطهیر فیس
پاک سازی رخ قادر است به جوانسازی پوست شما یاری دهد چون با از در بین بردن سلول ها مرده و سطحی پوست موجب شفافیت آن خواهد شد و تمام آلودگی ها را از میان می‌برد. امروزه جاهایی مانند آرایشگاه و کلینیک های زیبایی این عمل را برای شما انجام می دهند. ولی بهتر میباشد که برای پاک سازی پوست به کجا برویم؟

پاک سازی رخ در آرایشگاه
امروزه اکثری از آرایشگاه های زیبایی داعیه می نمایند که می‌توانند پوست شمارا به شایسته ترین نحو پاک سازی نمایند و پوستی خوشگل را به شما تحویل دهند. البته سوال اینجاست که آیا می بایست به آنها اعتماد کرد؟ آیا آرایشگاه ها تخصص لازم را در‌این خصوص دارا هستند؟ درین مرکز ها به چه روشی پوست را پاک سازی و لایه برداری می نمایند؟

ماسک های پاک سازی و آبرسانی
طرز تطهیر چهره در آرایشگاه های زنانه بدین فیس میباشد که از ماسک های مختلفی به کار گیری می نمایند. ماسک های آب رسان و لایه بردار به وفور درین آرایشگاه ها به کار گیری می شوند. در شرایطی که خلل پوستی خاصی ندارید و تنها نیاز به پاک کردن آن دارید می‌توانید با مراجعه به آرایشگاه ها از این ماسک ها به کار گیری فرمائید. البته تطهیر پوست در آرایشگاه مزایا و معایبی دارااست که در‌پی به آنها اشاره کرده ایم.


مزایای پاک سازی چهره در آرایشگاه
آرایشگاه ها می‌توانند سوای طریق های کلینیکی و حساس پوست شما‌را پاک سازی نمایند. در شرایطی که به آنجا رجوع‌کنید که عارضه پوستی ندارید و خلل شما با یک آبرسان و لایه بردار حل می گردد.

معایب تطهیر فیس در آرایشگاه
یکی‌از مهم‌ترین معایب تطهیر پوست در آرایشگاه این میباشد که آرایشگران کارشناس پوست نیستند و ممکن میباشد به هر نحوی به پوست شما زخم وارد نمایند.

پاک سازی فیس در کلینیک های تخصصی
اکثری از اشخاص رغبت دارا هستند که چهره خویش را در کلینیک های زیبایی و پایین لحاظ متخصصین انجام دهند. در‌این مرکزها از طریق های امروزی پاک سازی استعمال میگردد:

میکرودرمابریژن
دستگاه های میکرودرم امروزه در کلینیک های زیبایی به وفور آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. دستگاه میکرودرمابریژن نوعی از میکرودرم میباشد که می‌توانند از روش اکسید مواد معدنی سلول های شاخی و مرده سطح پوست شما‌را از در میان چیره شود. این طریق در تعدادی گرد هم آیی انجام می‌شود و معمولا طرز بی خطری میباشد.


هیدرودرم
طریق دیگری که به امداد آن پوست را پاک سازی و لایه برداری می نمایند هیدرودرم اسم داراست که میتوان اظهار‌کرد یکی‌از شیوه های امروزی در این باره میباشد. دستگاه هیدرودرم دارنده یک نازل میباشد که آب با فشار از آن بیرون می گردد و قادر است سلول های مرده را به خیر از پوست جداگانه نماید. استعمال از طریق هیدرودرم فی مابین خانم ها و به صورت کلی کسانی که قصد جوانسازی پوست دارا‌هستند بسیار موردپسند قرار گرفته میباشد.


لیزر فرکشنال
لیزر فرکشنال نیز یکی از دیگر از طریق های کلینیکی میباشد که طولانی تر برای از دربین بردن جای جوش و آکنه آیتم استعمال قرار می‌گیرد .در صورتی بر روی پوست خویش جای آکنه و جوش دارید می‌توانید از این شیوه استعمال نمائید. این لیزر با تاباندن لیزر به ترمیم پوست و نوسازی آن یاری می کند.


برای تطهیر فیس به کجا برویم؟
در حال حاضر که به دو آیتم از مکان هایی که می‌توانید برای پاک سازی پوست تان به آنها رجوع نمایید پرداختیم نوبت بدین می‌رسد که شایسته ترین سفارش را به شما بدهیم و آن هم تطهیر پوست در خانه میباشد.

در نوشته‌ی‌علمی های مختلفی به شیوه های گوناگون تطهیر پوست در خانه اشاره کردیم و تمام موادی که می توانند پوست شمارا واضح و خوشگل نمایند اشاره کردیم. در‌صورتی‌که پوست شما نیاز به معالجه های دورازشوخی ندارد و نمی‌خواهید که برای پاک سازی آن از طریق های کلینیکی یاری بگیرید و همینطور تمایلی به به کار گیری از نیروهای غیرمتخصص آرایشگاه در این باره ندارید می توانید با مواد مختلفی مانند عسل , تخم مرغ , بخوردرمانی و…. به خیر و خوبی پوست خویش را منزه نمائید.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: